7 תשובות
תיכון
זה תלוי לפי שעות לימוד אבל לדעתי צריך להרוויח אותו דבר כי שתי המשרות קשות בדרך שלהן
כיתה ז בנים (כי הם היפרקטיבים) תגידו מה שבא לכם אבל לדעתי זה נכון
תיכון מרוויחים יותר ,
גם לדעתי צריכים להרוויח משכורת דומה כי המאמץ הוא עצום
חינוך כיום (לפני ציון 100) זה הדבר הכי חשוב בעולם
חינוך כיום (לפני ציון 100) זה הדבר הכי חשוב בעולם
תיכון
בתיכון כי הלימודים יותר אינטנסיביים