6 תשובות
אני שמתי של שחלה יפה מאד
סתם כן של עצמך
שמתי תמונה מצחיקה שלי
לדעתי אין מה, כי ספוטייפי לא מדיה חברתית שאפשר להסתכל על התמונות (ולעשות לייק ותגובה) אבל אפשר. פשוט לא מסתכלים על זה יותר מדי.
בכנות, פיצ'ר ליופי בעיני
YSL
של ברווז
אני שמתי אצל שלי ברווז
אז אמ כן בעיקרון מה שבא לך
אני שמתי רקע שחור פשוט