6 תשובות
אני שמתי של שחלה יפה מאד
סתם כן של עצמך
סתם כן של עצמך
שמתי תמונה מצחיקה שלי
לדעתי אין מה, כי ספוטייפי לא מדיה חברתית שאפשר להסתכל על התמונות (ולעשות לייק ותגובה) אבל אפשר. פשוט לא מסתכלים על זה יותר מדי.
בכנות, פיצ'ר ליופי בעיני
בכנות, פיצ'ר ליופי בעיני
של ברווז
אני שמתי אצל שלי ברווז
אז אמ כן בעיקרון מה שבא לך
אז אמ כן בעיקרון מה שבא לך
אני שמתי רקע שחור פשוט
באותו הנושא: