3 תשובות
את לא עשית לעצמך שום דבר. העניין בלהשמין זה לא לאכול לא בריא העניין בלהשמין הוא לאכול בלי הפסקה ולא לדאוג לעצמך בשום דרך אחרת. וחוץ מזה זה לא גרוע בכלל. בשווארמה יש המון חלבון וטחינה טובה לעצמות שלך.
4AM
זה לא טוב לחיטוב זה כן אבל זה תא יהרוג אותך או משהו. כל עוד את אוכלת מספיק חלבון ושומרת על תזונה בריאה את תהיי בסדר. אבל תנבי לא לעשות את זה הרבה. לראכול מה שבא לך חלק מהזמן יכול להקשות עלייך להפסיק אבל זה כבר משתנה מאדם לאדם
לא מותר לפרגן לעצמך מדי פעם