3 תשובות
שואל השאלה:
^ אבל לגבי התלמידים, מה איתם?
אנונימית
יש גם מורים בחטיבות שהם בהסתדרות אז בגלל זה
לפי מה ששמעתי בינתיים זה לתיכון רק
בערב יודיעו