9 תשובות
מצאתי מתכון
אנונימית
כן, בעיני גם אחלה רעיון
שואל השאלה:
^^ניסיתי אתזה, לא משהו
אנונימית
שואל השאלה:
טוב, אני אנסה נחזיק אצבעות חח
אנונימית
אז תנסי אותו מתכון כמו הרגילות ואל תשימי קקאו^
אנונימית
מצאתי עוד אחד בעקרון זה אותו מתכון כמו הרגיל בלי קקאו
אנונימית
כן אפשר, קקאו לרוב זה בשביל הטעם, לא הסתכלתי על המתכון אהל כדאי להוסיף תמצית וניל אם לא רשום ואת רוצה עוגיית וניל
תורידי את הקקאו נראלי
אני חושבת שאפשר