9 תשובות
זה בסדר
בטחח זה מעולה(:
תלוי בך.
לדעתי האישית בכיתות האלה אם משקיעים אז ממוצע פחות מ95 זה לא וואו, אבל אם את לומדת סבבה כזה אז כן, זה אחלה
לדעתי האישית בכיתות האלה אם משקיעים אז ממוצע פחות מ95 זה לא וואו, אבל אם את לומדת סבבה כזה אז כן, זה אחלה
כן
כן3>
כןן
כןן
כל הכבוד
כל הכבוד
זה ממש טוב
הייתי מתה לקבל יותר מ70
הייתי מתה לקבל יותר מ70
באותו הנושא: