6 תשובות
כי בגלל שאתה בן אז הם חושבים שאתה הומו אבל זה באמת שלא אומר כלום ולכל אחד יש טעם שונה במוזיקה
בגלל שאתה בן אבל לפחות יש לך טעם אחי
למי אכפת אתה שומע לנה בוא ניהיה חברים
שואל השאלה:
^ מה גם אתה אוהב את לנה ?
^ מה גם אתה אוהב את לנה ?
אנונימי
אני בת לול, וכן אני אוהבת לנה. ואני מכירה גם מלא חברים שלי שהם בנים שאוהבים אותה אז אתה לא לבד חחח
הבנים ששומעים לנה דל ריי מקשיבים רק לסטרייטים סאדנס ווסט קוסט
אני בטוחה
אני בטוחה
באותו הנושא: