6 תשובות
כל כך מזדהה. הולכים לישון כי זה גם יעיל
שואל השאלה:
אשכרה, אתם החלופה שלי עכשיו חחח
אשכרה, אתם החלופה שלי עכשיו חחח
אנונימית
אומיגל
מתכתבים עם זרים בסטיפס
תאמיני לי שגם אני מתגעגעת לאותו דבר.....
ובא לי לבכות שאני נזכרת.
אבל תקשיבי-
יש בנים [לא כולם] שפשוט לא קולטים שאם הם יום אחד לא מתכתבים איתך זה פוגע!....וזה באמת פוגע.
זה כל כך מאכזב שפתאום יעני יורד להם ה"חשק" ואז את כבר לא מעניינת..
ובא לי לבכות שאני נזכרת.
אבל תקשיבי-
יש בנים [לא כולם] שפשוט לא קולטים שאם הם יום אחד לא מתכתבים איתך זה פוגע!....וזה באמת פוגע.
זה כל כך מאכזב שפתאום יעני יורד להם ה"חשק" ואז את כבר לא מעניינת..
תמצאי משהו מענין אחר ותעשי אותו בזמן שאתם היתם ביחד
ככה זה יעביר לך את הזמן
ככה זה יעביר לך את הזמן
באותו הנושא: