6 תשובות
כי הם חינוך מיוחד
שואל השאלה:
אבל הם עדיין קשורים למשרד החינוך
אבל הם עדיין קשורים למשרד החינוך
אנונימית
מה קשור^^
כן אבל רובם לא יכולים להישאר בבית כי חינוך מיוחד נחשב לנערים עם אוטיזם / מגבלה כלשהית
אתה לא חייב לבוא לבית ספר אחי
שואל השאלה:
^^הבנתי.
ולגבי חינוך מיוחד זה לא תמיד מאוטיזם או משהו בסגנון אחותי בחינוך מיוחד (כיתה קטנה)
רק בגלל שיש לה הפרעות קשב והיא לא יכולה ללמוד בכיתה רגילה.
היא נחשבת חינוך מיוחד והיא בתיכון.
^^הבנתי.
ולגבי חינוך מיוחד זה לא תמיד מאוטיזם או משהו בסגנון אחותי בחינוך מיוחד (כיתה קטנה)
רק בגלל שיש לה הפרעות קשב והיא לא יכולה ללמוד בכיתה רגילה.
היא נחשבת חינוך מיוחד והיא בתיכון.
אנונימית
באותו הנושא: