11 תשובות
ממש לא אפילו טוב שאת משתפת אותה בטוחה שהיא תבין אותך
לא יודעת אם חצוף, אבל אני לא אתפלא אם בעקבות ההודעה יגידו לך לגשת ליועצת לשיחה.
זה בסדר
וצר לי לשמוע.
וצר לי לשמוע.
זה טוב שאת משתפת
שואל השאלה:
לפי דעתי היא לא תענה לזה
לפי דעתי היא לא תענה לזה
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא תענה כי לא אכפת לה אני בטוחה במיליון אחוז
היא לא תענה כי לא אכפת לה אני בטוחה במיליון אחוז
אנונימית
זה בסדר
רוב הסיכוים שהיא תעביר את זה ליועצת וזה יעשה את העניין יותר רע
ממש לא
אני בטוחה שהיא תבין
אני בטוחה שהיא תבין
זה בסדר לגמריי.
ומצטערת שאת עוברת את זה
ומצטערת שאת עוברת את זה
זה סבבה
באותו הנושא: