8 תשובות
עשיתי אתזה במשך שנתיים עד שיום אחד קיבלתי אומץ ופרשתי- ההחלטה הכי טובה שלי בחיים
ממש לא , למה להיות במגמה שאת סובלת בה?
תהיי במגמה שטוב לך שם
לא
הייתי עוברת (כמובן אם היה אפשרי)
אם אני אוהבת את מה שאני עושה אז כן
ממש לא
באותו הנושא: