10 תשובות
שואל השאלה:
יש לך קוד לג'ינס ממש טוב בשיין?
^כן, רגע

זה ג'ינס יפה (בעיניי, לא לשפוט בבקשה) אבל כשאני חושבת על זה אני מטר 60 אז לא יודעת אם הוא יתאים לגובה שלך (לא מבינה במידות שלהםם)
אבל בשיין יש מלאא ג'ינסים אז הכל עניין של חיפוש
שואל השאלה:
תודהה
אני אוהבת את של פול אנד בר
Snt
זארה
ברשקה
הגינסים של זארה ארוכים קצת אני פשוט מקצרת בבית עם מחט וחוט
אמריקן איגל
אני 155 ואם אני מוצאת ג'ינס שיושב עלי טוב אבל למטה אל יודעת ארוך מדי אני שולחת לתופרת , כי לרוב זה 25 שקל לתיקון
שיין. אני קונה בשיין.
פול אנד באר איך שלא כןתבים
h&m