13 תשובות
לא.
לא מה
לא
כי לנו בכל זאת תהיה שליטה עליהם
כי לנו בכל זאת תהיה שליטה עליהם
לא חושבת, הם הרבה בשליטה שלנו ויש דברים אנושיים שאין להם תחליף.
^הם יכןלים לאבד שליטה
אי אפשר לדעת מה הם יעשו, אבל תמיד בני אדם ידעו לנטרל אותם
נע, לא מאמינה^^
כן ברור
מי שאומר שלא פשוט לא מבין בכלל בנושא
זו לא שאלה של אם זו שאלה של מתי
מי שאומר שלא פשוט לא מבין בכלל בנושא
זו לא שאלה של אם זו שאלה של מתי
בתור חבר האיגוד הבינות המלכותיות העולמי אני יכול לאשר שאנחנו הולכים לפלוש לישראל בתור המיקום הראשוני שלנו תודה רבה יום טוב salamat
בשיא הכנות? כן.
בתור אחד שעובד ומתעסק בתחום אני מאוד חושב שבינה מלאכותית כן "תשתלט על העולם", אומנם לא במובן המילולי, אבל יותר בכיוון של רוב העבודות יהיו מוחלפות על ידי תוכנה, והכלכלה העולמית פשוט תקרוס, דבר שיביא לרעב עולמי ובסופו של דבר למלחמות שפוטנציאלית יביאו להכחדה שלנו.
אין לנו סיכוי להתמודד עם מערכת שלומדת בצורה כל כך מהירה וכל כך מדויקת.
בתור אחד שעובד ומתעסק בתחום אני מאוד חושב שבינה מלאכותית כן "תשתלט על העולם", אומנם לא במובן המילולי, אבל יותר בכיוון של רוב העבודות יהיו מוחלפות על ידי תוכנה, והכלכלה העולמית פשוט תקרוס, דבר שיביא לרעב עולמי ובסופו של דבר למלחמות שפוטנציאלית יביאו להכחדה שלנו.
אין לנו סיכוי להתמודד עם מערכת שלומדת בצורה כל כך מהירה וכל כך מדויקת.
אנונימי
חד משמעית כן
אנונימית
לא, בינה מלאכותית מקבלת משימה לעשות היא לא יכולה פתאום לצאת משליטה
כן. ללא ספק. ההבנה שלהן תהיה כל כך חזקה והן ישמידו אותנו כי אנחנו רק מזהמים את העולם ולא תורמים. השאלה היא מתי זה יקרה.
אנונימית
באותו הנושא: