12 תשובות
איזה כיתה את?
אם לא טוב לך שם ואת כבר מעדיפה לחכות לאוטובוס, תעברי
סיבה מספיק טובה.
אם את רוצה לעבור תשאלי מכרים בבתי ספר אחרים לאיפה כדאי לעבור.
אם את רוצה לעבור תשאלי מכרים בבתי ספר אחרים לאיפה כדאי לעבור.
תעברי
קודם כל כבר מכותרת השאלה, אפשר לזהות שמאוד קשה לך ואת רוצה לעבור.
אני חושבת שלפי מה שכתבת, עדיף לך לעבור בית ספר ולהתחיל התחלה חדשה אבל בכל זאת אשמח לשמוע למה יורדים עלייך ומה אומרים עלייך?
אני חושבת שלפי מה שכתבת, עדיף לך לעבור בית ספר ולהתחיל התחלה חדשה אבל בכל זאת אשמח לשמוע למה יורדים עלייך ומה אומרים עלייך?
תלוי בכיתה כי מכיתה יא ומעלה זה לא שווה לעבור כי זה שנתיים אחרונות אבל מתחת לזה כן זה נשמע מספיק טוב אם לא טוב לך לא צריך אותם יש עוד מלא
אני עשיתי טעות כשלא עברתי כשרציתי לעבור, היה לי את כל הסיבות בעולם לעשות את זה ולא עשיתי את זה בסוף בין היתר כי היה סגר וקורונה ובלאגן.
טעות שאני משלם עליה כל התיכון וסובל מכל רגע בתיכון וידעתי שזה מה שיהיה אם לא אעבור.
בכל מקרה, לדעתי כן תעברי כי אחרי זה את תתחרטי על זה
טעות שאני משלם עליה כל התיכון וסובל מכל רגע בתיכון וידעתי שזה מה שיהיה אם לא אעבור.
בכל מקרה, לדעתי כן תעברי כי אחרי זה את תתחרטי על זה
באיזו כיתה אתה^
למה אתה סובל?
למה אתה סובל?
שואל השאלה:
^^^^
אם זה נגיד כשקוראים בשם שלי הם כולם קופצים וצחקים וזורקים בדיחות בקול רם
פעם אחת חפפתי בבוקר אז באתי עם שתי צמות והם התחילו לצחוק עם כל הכיתה "תלמדו אותה לעשות קוקיות" "את בדיכאון כי את רוצה קוקיות?"
דוחפים אותי
כשאני סוף סוף אוזרת אומץ להשתתף בשיעור הם חייבים לזרוק איזה משהו עוקצני
^^^^
אם זה נגיד כשקוראים בשם שלי הם כולם קופצים וצחקים וזורקים בדיחות בקול רם
פעם אחת חפפתי בבוקר אז באתי עם שתי צמות והם התחילו לצחוק עם כל הכיתה "תלמדו אותה לעשות קוקיות" "את בדיכאון כי את רוצה קוקיות?"
דוחפים אותי
כשאני סוף סוף אוזרת אומץ להשתתף בשיעור הם חייבים לזרוק איזה משהו עוקצני
אנונימית
אני? כיום יב'
פחות מעדיף לפרט למה אני סובל, אבל בעיקר בגלל דרכי פעולה מפגרות של הבית ספר שלי ודרישות לא נורמליות. בהכרח במקום אחר זה לא היה (לא קשור לימודית אלי ספציפית)
פחות מעדיף לפרט למה אני סובל, אבל בעיקר בגלל דרכי פעולה מפגרות של הבית ספר שלי ודרישות לא נורמליות. בהכרח במקום אחר זה לא היה (לא קשור לימודית אלי ספציפית)
הם מגעילים ברמות.^^
תעברי זה שווה את הזמן של הליכות לאוטובוס.
באותו הנושא: