51 תשובות
הוא **לרוב** מדבר facts
מי זה?
כי יש הרבה דברים שהוא אומר שהם נכונים
כי הוא מדבר באופן הגיוני ונכון
אנונימי
כי הם חושבים שהם טובים יותר מכל העולם
כי הוא עוזר לגברים
כי הוא קירח
בידיוק כמו יובל המבולבל למה שיאהבו אותו אוהבים את יובל כי הוא קירח
כי הם נופלים להשפעה הזו ורואים אותו כגבר 'אלפא' וחושבים שמה שהוא מציג הוא הנכון. כעיקרון הם מושפעים
אנדרו טייט אמר שנשים הם הדבר היקר ביותר לעולם יש מלא דברים שהוא אומר שהם נכונים
הרבה חושבים שהוא סתם זורק דברים באוויר אבל זה לא נכון לא חייבים להעריץ תבנאדם
לא ברור
כי הוא מציג להם דמות "גברית" למרות שכל מה שהוא אומר זה אמירות מגעילות על נשים וגברים אחרים.
כי הם מתחברים לדעות שלו
מי זה
הם מושפעים יהירים ילדותיים וטיפשים ובגלל שמדי פעם הוא זורק איזה "משהו נכון" לדברם הם לוקחים את כל מה שהוא אומר ככקדוש, זה עצוב ממש.
הם מגינים על בן אדם מסריח גס רוח ופושע וזה שהוא "כריזמטי" לא משנה כמה הוא מניפולטיבי שמשתמש בכוח שלו לרעה, ואני מקווה שיום אחד המעריצים האובססיביים שלו יתבגרו ויתאפסו על עצמם.
אנונימית
כמו הרבה אנשים, בכנסת, מורים, מרצים ובעוד מלא מקומות, ביטחון וכריזמה מעורר הערצה ואם אתה שוביניסט סקסיסט ותומך בהקטנת נשים סביר להניח שתסכים איתו ותעריך את הביטחון שלו
מי שאוהב אותו זה בדרכ בנים שחושבים שאישה צריכה לעשות בשבילם את הרוב.
אני לא מסכימה בכלל עם רוב טענותיו ואני לא יכולה להבין למה אנשים מסכימים.
הרבה פעמים שמעתי שהוא אמר שדיכאון זאת לא מחלה וזה סתם "להרגיש עצוב" ואפשר לפתור את זה עם כסף, לא יכולה להבין למה אנשים מסכימים עם בן אדם שאומר שטויות כאלה. היו לו עוד די הרבה אמירות מפגרות ששמעתי, לא יודעת למה כל כך חיפשתי עליו והכל אבל באמת לא יכולה להבין אנשים שמסכימים איתו.
מסכימים עם הדעות הקדומות שלו
אנונימי
אנדראו טייט הוא לא כמו שמציגים אותו, רוב האמירות הפוגעניות לגבי נשים זה קטעים שחתכו מהפודקאסטים כדי לקבל קליבייט, מי שלא יודע סתם מאמין לשטויות
אבל כן אנשים מעריצים אותו כי הם מסכימים אם הדעות שלו ורוב מה שהוא אומר באמת נכון, מי שמתווכח אם זה לא יודע מה הוא בא להגיד
כי הוא אדם מאוד מניפולטיבי שיודע להתנסח ולשכנע אנשים מצוין
הוא זוועתי, אני לא מסכים איתו בשום צורה, אבל לשמוע בנאדם שעוקב אחריו ומאמין בו (איידן) מפקפק ברפואה המודרנית כולה ואומר שלאנדרו יש סרטן בגלל המטריקס זה גבול טמטום ואמונה עיוורת שרק חברי כת מסוגלים לעבור. יש גברים שלא בטוחים בעצמם והוא נותן להם לגיטימציה
לא יודעת.
סתם בנאדם ח^א
כי המוח שלהם רקוב משעות בתוך הבועה של התוכן שדוחפים להם ברשתות חברתיות.
לאחרונה יותר קל לראות כמה הריקבון שם חמור כי הם לא מפסיקים להגן עליו גם כשיש הוכחות ברורות שהוא אנס.
אנונימי
רק מלחשוב עליו עולה לי להקיא
אנונימי
איכ למה באמת לאהוב מישהו כזה מגעיל
מישהו תמיד צריך להאכיל את האינסלים, היום זה הוא מחר זה איזה זכר אלפא אחר
הוא די אחלה, הוא לא גרוע כמו שעושים ממנו ויש עליו הרבה סרטוני פייק. למעשה, הוא אינו שונא נשים, ויש לו לא מעט עצות לא רעות בכלל שמעלות את המוטיבציה להתאמן, או לעשות שינוי לטובה בחיים. הוא אומר מדי פעם אחלה דברים ומלמד, אני אישית לא הייתי לוקח אותו כהשראה, ואני לא יודע הרבה על העניין עם "גבר אלפא וגבריות", אבל זה אולי הדבר שאני הכי לא מסכים איתו. בסופו של יום הוא אחלה, אבל אני לא קרוב ללהעריץ אותו
כי יש לו יותר בחיים ממה שיהיה לכולכם ביחד ואת הכל הוא השיג לבד דרך עבודה קשה
חח הוא הפסיד לקרטון של פיצה ובגלל זה הוא נכנס לכלא, מוח כנראה אין לו..
סתם בן אדם שוויצר דוחה ומגעיל שמחפש להשוויץ ולהטריל בכוח

אנשים אוהבים אותו כנראה כי הם בני 10
אנונימי
פרדניננד יקירי אני לחלוטין מסכים, רשת סחר בנשים, צבא של בני 15 עם מוח שעוד לא התפתח, וסרטן, זה באמת יותר ממה שיהיה לכולנו ביחד, למזלנו.
אתה מבין איזה קהילה גרועה יש בסטיפס כשאתה רואה את המינוסים והפלוסים בתגובות
עלאק חולים במוח אני בן זונה אם ראית אותו מדבר לעניין לשעה ואת עדיין חושבת ככה
אנונימי
למה באמת, למה אי אפשר לאהוב אנשים עם דעות קצת יותר מכבדות, חיוביות, שוויוניות.
לרוב מי שאוהב אותו הוא כנראה ערס או טרול בן 10-16.
זה אמנם נכון שיש הבדל בין נשים וגברים, אבל טייט הזה חושב שצריך לשעבד נשים? בחיי מאיפה בא הטרול הזה?

אוהבים אותו כי הם מושפעים חסרי חיים בקיצור
אנונימי
כולכם מקבלים מינוסים חהחהחהחה

כדי שהתשובה לא תימחק: הוא מטומטם שחושב את עצמו
אנונימי
בוא נגיד ככה שרב האנשים שאוהבים אותו אוהבים אותו כי הוא עזר להם באיזה שהיא צורה החיים ושינה להם את הצורת חשיבה לטובה.
ורב האנשים ששונאים אותו רק "שמעו" עליו דברים ולא באמת חקרו את העיניין.
יש דברים שבהם הוא טועה ויש דברים שבהם הוא צודק אם תעשו לי מינוסים אתם מסכימים עם מה שאמרתי
אני רוצה שכל מי שרשם "כל מי שמהעריץ אותו חסר מוח או שהמוח שלו לא מפותח"
לבוא ולדבר איתי עליו ואני אראה לו עד כמה המוח שלו לא מפותח.
.adir
חח הכסף שלו לא מעניין אותי.
הבן אדם מוזר. למה זה לא מפתיע אותי שכל המעריצים שלו בני 10-16?
אנונימי
אין בטייט שום השראה או שום מקום להעריץ..
כל מה שהוא עושה זה להשוויץ ולהגיד 'תראו כמה טוב אני, ואתם גרועים' או 'נשים צריכות להיות שפחות'..

בקיצור הבן אדם מוזר. לא מבין למה אנשים מעריצים אותו
אנונימי
^^^^
אתה באמת חושב שעצרו אותו בגלל קרטון פיצה?
ואנשים שאוהבים אותו סתומים? תגיד אתה מנסה בכוח לצאת טיפש?
כי הוא חכם ויש לו ניסיון והוא לא מושפע מדעות של אחרים
^^"שכל המעריצים שלו" - אני אפילו לא אריב
אנונימי
אנשים שאוהבים את אנדרו טייט כנראה בחורה לא נגעה בהם אף פעם
חחח
כי הוא מדבר עם ביטחון, מתנהג בצורה שנראית שחייבים לו משהו ,אז בני 16 חושבים שכדי להיות כמוהו הם צריכים להיות הנתינים שלו.
אנדרו טייט הוא קיקבוקסר מקצועי לשעבר, אישיות אינטרנט ומאמן. הוא צבר עוקבים משמעותיים בפלטפורמות המדיה החברתית בשל אישיותו השנויה במחלוקת ודעותיו הבוטות. הוא ידוע בסרטונים שלו על כושר, שיפור עצמי ודיבור מוטיבציוני.
אנונימי
כי הם מסכימים אם הדעות שלו
כי הם רוצים להיות מגניבים, לדעתי הוא מטומטם אבל בסדר
אנדריוש הוא ישראלי?
כי הוא מושך תשומת לב כשהוא אומר דברים דביליים ובצורה אגרסיבית
הוא מדבר עובדות ועוזר לגברים