3 תשובות
שואל השאלה:
אני לומדת java
אני לומדת java
אנונימית
קיבלתי 23 במבחן וכולם קיבלו 80+ אז אני חורשת רצח ומתגברת תעשי מה שאצ יכולה ותתעלמי מכולם
איזה שפה את לומדת?
אני גם במגמה הזו והולך לי סבבה בלי עין הרע אבל סביר להניח שזה כי לא הגעתי עדיין לשלבים הקשים
ובלי קשר זו מגמה שצריך בשבילה חשיבה והרבה סבלנות
צריך לדעת את הבסיס של הכל, לא למהר ישר לכתוב את הקוד וקודם להבין מה עושים
לתרגל מלא פעמים
אני גם במגמה הזו והולך לי סבבה בלי עין הרע אבל סביר להניח שזה כי לא הגעתי עדיין לשלבים הקשים
ובלי קשר זו מגמה שצריך בשבילה חשיבה והרבה סבלנות
צריך לדעת את הבסיס של הכל, לא למהר ישר לכתוב את הקוד וקודם להבין מה עושים
לתרגל מלא פעמים
באותו הנושא: