5 תשובות
רק היא יכולה לענות לך על זה
שואל השאלה:
שאלתי היא אמרה שפשוט נראת שונה ולא הבנתי מאיזה בחינה.. אני נראת אותו דבר חוץ ממה שציינתי כבר
אנונימית
לא יודע מה הגיל שלך אבל כנראה הארבע חודשים האלה היו קריטיים מבחינת שינוי חיצוני. לכי תדעי אולי התבגרת בפנים או שכמו שהיא טוענת הפסקת להתאפר כמו "פרחה" או וואטאבר
שואל השאלה:
התחלתי צבא לפני 4 חודש.. אז בכללי אני לא מתאפרת ותמיד עם מדים אז אולי בגלל שלא ראתה אותי מחוץ הצבא? כאילו כן השתנתי ב4 חטדש האלה אבל לא חושבת שבצורה כלכך דרסטית
אנונימית
אם את שואלת אותי, מה שיפה בצבא זה שכולם שווים.
בכל מקרה, כנראה שמה שאת מציגה היום בפועל מבחינת אופי לא מתחבר לה כנראה לאיך שהתלבשת או התאפרת לפני השירות.