15 תשובות
מי משחק שחמט
כי אי אפשר לצאת מהבית כי חורף
מה? לא שמעתי על זה
אחלה שחמט
כי שש בש זה לא מגניב יותר
וואי כןן
כל הבית ספר שלי או האפליקציה או שפיזית מביאים לוח
זה כזה מוזר זה פשוט ביום אחד כל העולם החליט לחזור לשחק שחמט
כל הבית ספר שלי או האפליקציה או שפיזית מביאים לוח
זה כזה מוזר זה פשוט ביום אחד כל העולם החליט לחזור לשחק שחמט
שש בש יותר מעניין האמת
אולי בגלל גמביט המלכה (סדרה)
אה?
וואלה בכנות אני לא יודעת לשחק שחמט חחח
וואלה בכנות אני לא יודעת לשחק שחמט חחח
^^היא שודרה ממש מזמן... יחסית
ה-הייט ירד
ה-הייט ירד
כי זה משחק מעניין
שואל השאלה:
אנשים שפעם ירדו על זה שמשחקים שחמט היום מכורים לזה
אנשים שפעם ירדו על זה שמשחקים שחמט היום מכורים לזה
אנונימי
כי זה טוב
ממכר כמו סמים
אין לי שמץץ
מרוב שהרבה משחקים שחמט כבר עושים אצלנו טורניר בישיבה חחחחחח
מרוב שהרבה משחקים שחמט כבר עושים אצלנו טורניר בישיבה חחחחחח