47 תשובות
מרגע שמגלים בעיות ראייה וצורך במשקפיים כי לא תמיד חייב כי לי אין משקפיים כי יש לי מספר קטן אז פשוט נותנים לי לשבת יותר קרוב ללוח בשיעורים וכאלו
כל גיל חחח
צריך לומר לך תתחדש? חחח אם כן אז מזל טובבבב תתחדשששש
צריך לומר לך תתחדש? חחח אם כן אז מזל טובבבב תתחדשששש
בגיל שצריך..
כל גיל שאתה צריך אין הגבלה.
כל כיל
כמה שיותר מוקדם (אם צריך)
אם צריך משקפיים ואתה לא שם משקפיים זה רק ידרדר
אם צריך משקפיים ואתה לא שם משקפיים זה רק ידרדר
אני מכיר ילד ב 4 שיש לו משקפיים מכל גיל
אני מגיל 4
^ חחח זה הילד כנראה ;^d
מהרגע שמגלים שצריכים
אחרי זה המספר יעלה והבעיה תחמיר
אחרי זה המספר יעלה והבעיה תחמיר
מתי שצריך
באיזה גיל? חחח זה כל גיל ורק אם אתה צריך
כל מי שאומר שהמספר יעלה כן הוא עולה אבל אין קשר למשקפיים זה עולה בגילאים האלה בגלל שהעין גודלת אז עם או בלי משקפיים המספר יעלה
קיצר המספר עולה בלי קשר לאם אני שם משקפיים או לא
קיצר המספר עולה בלי קשר לאם אני שם משקפיים או לא
^^^^^ חחחחחח מה פתאום ילד אני בת
^^שקט הטיימינג מושלם מידי בשביל שתהיי בת מהיום את בן
ברגע שצריך להרכיב משקפיים.
כל אחד שצריך לפי אבחון של אופטומטריסט אז צריך לשים
אין לזה גיל
אין לזה גיל
בכל גיל אפשר ועם את צירכה תשימי
למה אתם עושים מינוס למי שאומר שהמספר יעלה אם לא תשתמש? זה נכון
אנונימית
אם מגלים שצריך לשים ישר - כי אחרי זה הראיה תהרס עוד יותר .
לי יש אחות קטנה שכבר הייתה בת שנה וחצי בערך הרכיבה משקפיים. יש לה 3 .
אם היא לא הייתה מרכיבה זה היה הופך להיות יותר גרוע
לי יש אחות קטנה שכבר הייתה בת שנה וחצי בערך הרכיבה משקפיים. יש לה 3 .
אם היא לא הייתה מרכיבה זה היה הופך להיות יותר גרוע
^^ זה לא בדיוק נכון
מהרגע שמגלים שצריך.
לי אישית היו הרבה כאבי ראש לעיתים קרובות לפני שקיבלתי משקפיים, כנראה בגלל שאימצתי את העיניים שלי. ואחרי שקיבלתי משקפיים הכאבים ראש דיי הפסיקו.
לי אישית היו הרבה כאבי ראש לעיתים קרובות לפני שקיבלתי משקפיים, כנראה בגלל שאימצתי את העיניים שלי. ואחרי שקיבלתי משקפיים הכאבים ראש דיי הפסיקו.
אני עם משקפיים מגיל 6
אני התחלתי לשים בגיל 16 אבל בתכל'ס אפשר בכל גיל נראלי
כל גיל אין דבר כזה
אני הרכבתי רק השנה
אני הרכבתי רק השנה
^ גם מגיל שנתיים אפשר לשים.. צריך לשים מרגע האבחון, לא משנה מה הגיל
לי היו משקפיים מכיתה א עד ט מה הקשר 13 אחי
אתה סתם ממציא ולא מבסס על עובדות
אין כזה דבר שבגיל 6 נגיד מגלים שצריך לשים משקפיים ומחכים לגיל 13.. אתה תתעוור עד אז
לי היו משקפיים מכיתה א עד ט מה הקשר 13 אחי
אתה סתם ממציא ולא מבסס על עובדות
אין כזה דבר שבגיל 6 נגיד מגלים שצריך לשים משקפיים ומחכים לגיל 13.. אתה תתעוור עד אז
אנונימית
בעיקרון מתי שאת מרגישה שיש משהו או שאת תא רואה טוב לכי לעשות בדיקת ראיה
בערך מגיל 40 אולי יותר מתחיל להתפתח זוקן ראיה שבעצם השרירים של העין נשחקים קצת וצריך להרכיב משקפיים
בערך מגיל 40 אולי יותר מתחיל להתפתח זוקן ראיה שבעצם השרירים של העין נשחקים קצת וצריך להרכיב משקפיים
אם צריך לי יש משקפיים ואני בת 12.5
מתי שאתה מתחיל לאבד את הראייה.
אם צריך אז בכל גיל
יש כאלה שמתחילים בגיל מוקדם ויש כאלה בגיל מאוחר
לי אישית יש משקפיים מגיל 9
להורים שלי יש מגיל מאוחר ויש כאלה שמגיל שנתיים
יש כאלה שמתחילים בגיל מוקדם ויש כאלה בגיל מאוחר
לי אישית יש משקפיים מגיל 9
להורים שלי יש מגיל מאוחר ויש כאלה שמגיל שנתיים
כל גיל. אבל להשתמש בהם נכון ולדאוג להתאמה נכונה. בגלל זה ילדים שולחים לרופא מומחה לילדים שיודע לאבחן בבדיקות מיוחדות לילדים.
מרגע שמגלים מומלץ להרכיב
כאילו, אם צריך אז ישר להרכיב
כאילו, אם צריך אז ישר להרכיב
בכול גיל ממה שאני יודע אפשר לשים, אני אישית מגיל 12 ומאוד מסתדר עם זה
כל גיל אם צריך
אני גיליתי שאני צריכה משקפיים שהייתי בת 12 וממש לא אהבתי אז לא שמתי והיום אני בת 15 וגדל לי ממש המספר+יש לי צילינדר וקשה לי בלי משקפיים
בקיצור, ברגע שאתה מגלה , שים
בקיצור, ברגע שאתה מגלה , שים
כשצריך
כמה שיותר מאוחר אבל מתי שצריך צריך
בכל גיל
אין דבר כזה "מומלץ" זה אינווידואלי מתיי, שצריך שמים!!!
בכל גיל
בכל גיל
כשמגלים שצריך
אין גיל מומלץ
כשלא רואים טוב שמים
כשלא רואים טוב שמים
כל גיל
מהרגע שצריך להרכיב אותם.
אני עם משקפיים מגיל שנתיים ואוריד ב18
אני עם משקפיים מגיל שנתיים ואוריד ב18
אין גיל מומלץ זה לפי המלצת רופא\ה
אין גיל מומלץ פשוט שצריכים שמים
באותו הנושא: