9 תשובות
לא
זה סבבה לגמרי
אני גם ככה, חורף
כן
זה לא מוזר
פשוט סטייל שונה
זה סטייל די ישן עדיף להשים גרביונים מחממים
לאא זה מהמם לדעתי
לא תלבשי מה שאת אוהבת