7 תשובות
אני מודעת אבל לא יעשו כלום
לממשלה לא אכפת עד שחס וחלילה תהיה פה רעידת אדמה אז הם יבינו את החומרה
כי גם אם יצאו לא יעשו עם זה כלום. זה אבוד מראש
מפחיד ברמות! עצוב שלממשלה לא אכפת (למרות שאין ככ מה לעשות..)
שואל השאלה:
רבע מהמדינה תהרס.
רבע מהמדינה תהרס.
אנונימי
שואל השאלה:
סליחה, 2.4 מיליון חיים מתחת להריסות, 3 כפול 8 כמובן.
סליחה, 2.4 מיליון חיים מתחת להריסות, 3 כפול 8 כמובן.
אנונימי
כאילו יעשו משהו לגבי זה
באותו הנושא: