6 תשובות
ברור את הבת שלו הוא יכנע בסוף
שואל השאלה:
אז פשוט לחכות ?
אנונימית
אז אל תבקשי
תחכי שהוא יבוא אליך
כן, כי בסופו של דבר אתם משפחה ואבא ובת.
ואתם תדברו במקודם או במאוחר, אז ממליצה לך לאזור אומץ וללכת אליו לדבר פנים מול פנים..
תסבירי לו מנקודת המבט שלך מה קרה ומה הרגשת והוא יסביר לך מנקודת המבט שלו, ואני בטוחה שתדברו וזה יסתיים בצורה אחרת.
כן, איזה ריגשי הוא וואי
שואל השאלה:
^ בשביל מה שאני אבוא והתנצל אם כבר התנצלתי ? באמת הוא פשוט סינן אותי
אנונימית