27 תשובות
לא, שישמרו לעצמם.
יש אנשים שאכפת לי ויש אנשים לא רלוונטיים
לא
כן ולא
למה שיהיה לי
לחלק מהאנשים
חלק ממש לא
חלק ממש לא
לא.
במידה מסוימת ותלוי מי האנשים. אם זה אנשים שאני שמה עליהם אז כן, ואם לא אז לא אכפת לי
לפעמים כן לפעמים לא.
מאחד עד עשר כזה?- אפס!
בעייני אף אחד לא באמת מכיר אותי ולא באמת יודע מי אני מה עברתי מה חוויתי מה נשמתי ומה לא, ולכן שיחשבו.. לחשוב זה דבר טוב סה"כ..
בעייני אף אחד לא באמת מכיר אותי ולא באמת יודע מי אני מה עברתי מה חוויתי מה נשמתי ומה לא, ולכן שיחשבו.. לחשוב זה דבר טוב סה"כ..
וואו ממש אבל ממש לא
אני פשוט מתעלמת מדעות של אחרים וכל עוד אני עושה מה שאני אוהבת אני שלמה עם זה ולא באמת אכפת לי מה יגידו.
אפילו אם זה ההורים שלי.
אני פשוט מתעלמת מדעות של אחרים וכל עוד אני עושה מה שאני אוהבת אני שלמה עם זה ולא באמת אכפת לי מה יגידו.
אפילו אם זה ההורים שלי.
לא אכפת לי זה יותר מעניין אותי אבל רק אנשים שקרובים אלי
מאנשים שחשובים לי אכפת לי, מאנשים שאני בקושי מכיר פחות, זה תלוי כמה אני מכיק את הבן אדם וכמה אני מכבד את הדעה שלו
לצערי כן
העיקר כולם פה רושמים שלא אכפת להם למרות שאני רואה רוב המשתמשים פה רשמו מלא דברים בשאלה ההיא על הבישנים
לשאלה: מה אני ילד למה שיהיה לי
לשאלה: מה אני ילד למה שיהיה לי
אנונימי
כן
כן ולא
רק מהאנשים הקרובים אליי
לצערי במידה מסוימת כן
לרוב כן.
לצערי כן
לפעמים
בכלל לא ,
תלוי מי
אנונימית
באותו הנושא: