11 תשובות
מבלבל מאוד
כן למה שזה לא יהיה
שואל השאלה:
כי זה כביכול רע ומוריד ממני כאישה
כי זה כביכול רע ומוריד ממני כאישה
אנונימית
לא מה למה שתאהבי שמורידים ממך כאישה ומזלזלים בך
כל אחד והדברים שעושים לו את זה
מצויין
אנונימי
כל עוד את מרגישה טוב ושזה לא פוגע בך בשום דבר בחיים נדמה לי שזה בסדר, עדיף כמובן להתייעץ בטיפול פסיכולוגי כדי לדעת בוודאות שאין לזה השלכות, אבל אם בטווח הארוך טוב לך ויחד גם בטווח הקצר את בטח בסדר
אנונימית
כן
כן, זה בסדר
אני מניח שכן
כן זה נורמלח
באותו הנושא: