13 תשובות
זה לא המטרה המקורית שלי באתר, אבל אין לי בעיה לדבר אם אנשים.
רק שכמעט אף אחד לא מדבר איתי
רק שכמעט אף אחד לא מדבר איתי
גם אני;)
אני כאן בשביל להעביר את זמני ולעזור לאנשים תוך כדי..
אם מישהו ישלח לי הודעה אני בכיף אענה לו
אבל לא אהיה כאן באתר בשביל להכיר אנשים
אם מישהו ישלח לי הודעה אני בכיף אענה לו
אבל לא אהיה כאן באתר בשביל להכיר אנשים
אני כמוך :)
אף אחד באתר הזה כמעט לא נחמד מדברים איתם לשבוע ואז הם נעלמים
אני גםם
הרוב כאן כאלה נראה לי
גם אני
גם עני...
מי רוצה להכיר?
גם אני! (: ובשביל ליצור ידע ולתת ידע
גם אני ככה
כנל חחח
באותו הנושא: