12 תשובות
כןן זה מדהיםם
אנונימית
תבנה פירמידה
אם לא נגמר תאכסני בתוך קופסא ואם נגמר עדיף לזרוק או שיש לך רעיון להפוך את זה לשימושי
תבני מזה משהו
יואו אני בוכה כן
תנסי לצבוע ולצייר כל אחד שונה
כאילו זה נחמד אבל אני הייתי עושה עם זה משהו מעבר לזה
שואל השאלה:
^אני יודעת שאני גאון וזה אבל לא ברמה של לצייר על 29 פרינגלסים
חחסלסלחחחצח מתה עת אנשים כמוך
אה אוקי חחח אז תנסי לעשות איתם משהו מיוחד יותר מאשר סתם שיעמדו לך בחדר
אהה או שתעשי לאט לאט קיר פרינגלס זה מגניב
שואל השאלה:
שתהיו בעניין שכל זה עלה לי כמעט מאה עשרים שקל❤
כל ה29?
שואל השאלה:
סליחה
27 שעלו 189