3 תשובות
זה לא מביך, אתם פשוט כנראה מובכים אחד מהשניה או משהו
תיגש אליה גם בבית הספר
שואל השאלה:
זה לא יהיה קצת מביך? כאילו לא יודע אני רואה אותה בבית ספר ולא מצליח לדבר איתה
אנונימי
"היי, לא דיברנו הרבה זמן וחשבתי עלייך, מה שלומך? (:"