9 תשובות
ללכת למספרה חבל להרוס את השיער
מספרנ
חחח עדיף מספרה
יש לי טראומה מספרים
פעם אחת הלכתי ביקשתי ממנה לגזור לי כזה קצת היא גזרה לי לקראה
מאז אני כבר שלוש וחצי שנים לא גזרתי
אבל לכי למספרה
מספרה סתם על מי אני עובדת, סתם מלא כסף
תגזרי לבד גם ככה השיער גדל
זה או שיש לך את זה או שאין לך את זה.
אני עושה הכל בבית גבות, שפם, צבע ותספורות ואפילו בניה וכל החברות שלי בטוחות שאני עושה אצל מישהי ותמיד שואלים אצל מי אני עושה גבות, אם את עקומה לכי למספרה
אנונימית
שואל השאלה:
איך אבל לגזור?ישמדריכים?
אנונימית