8 תשובות
זה מדהים
מצטער שחווית דבר כזה מקווה שאת מרגישה כרגע יותר טוב
תמשיכי לכתוב זה ממש יפה
שואל השאלה:
תודהה לךך3>>
איך עושים לייק?
שואל השאלה:
כן האמת כי רק שם אני מרגישה בנוח לפרוק
וכשאני שמחה וטוב לי אין לי מה או סיבה לפרוק
שואל השאלה:
תודהה33>>
וואי באמת מדהים ממש חכם אפשר לעקוב?
שואל השאלה:
ברור שכן
סגור תודה חחח