5 תשובות
תשלחי
עדיף מחר אבל את יכולה
זה סבבה
תלוי כמה מאוחר
תלוי מה ההודעה
אם זה דחוף תכתבי לה.. אם לא פשוט תכתבי לעצמך הודעה מוכנה ותשלחי לה בבוקר
אם זה דחוף תכתבי לה.. אם לא פשוט תכתבי לעצמך הודעה מוכנה ותשלחי לה בבוקר
באותו הנושא: