התחברות הרשמה

זה בסדר לשלוח הודעה לפסיכולוגית בשעה מאוחרת או שזה מעיר? לא בציפייה שהיא תענה..

12 בפברואר 2023, 22:28
הודעותWhatsAppמוריםSMSטיפול פסיכולוגי    
5 תשובות
תשלחי
ו
וְאָהַבְתָּ :))
עדיף מחר אבל את יכולה
ט
טעות גנטית
זה סבבה
ה
האנה בייקר~
תלוי כמה מאוחר
ה
הלוו גייז
תלוי מה ההודעה
אם זה דחוף תכתבי לה.. אם לא פשוט תכתבי לעצמך הודעה מוכנה ותשלחי לה בבוקר
ק
קרמיט השווה
באותו הנושא:
זו שעה מאוחרת לשלוח לפסיכולוגית שלי הודעה?
לשלוח הודעה לפסיכולוגית שלי?
זה נורא לשלוח הודעה לפסיכולוגית עכשיו?
לגיטימי לשלוח הודעה לפסיכולוגית שלי?
האם לשלוח הודעה לפסיכולוגית?
לגיטימי לשלוח לפסיכולוגית שלי הודעה בשעה כזאת?
האם לשלוח הודעה לפסיכולוגית?
זה הגיוני לשלוח הודעה/ להגיד לפסיכולוגית שאני אוהבת אותה?
זה בסדר לרשום לפסיכולוגית בהודעה שאני רוצה להפסיק את הטיפול?
זה בסדר לשלוח הודעה עכשיו לפסיכולוגית ולברר פרטים?
זה לעניין לשלוח עכשיו הודעה לפסיכולוגית?