7 תשובות
לימודים כרגיל, חלק אבל לא יבואו אם הם רוצים לא לבוא זה כאילו הם סתם לא באים
שואל השאלה:
אוף הייתה לי תקווה
אוף הייתה לי תקווה
לא התבטל אצלי.
לימודים כרגיל
לימודים כרגיל
לא אין לי מורים שמלאנים
לא התבטל לי בית ספר אבל זה בעיר שלי אז מלא מורים וילדים הולכים לשם
אנונימית
לא התבטל לנו כלום, סתם משהו של השמאלנים
אנונימי
לא התבטל אבל אתם יכולים ללכת להפגנה
באותו הנושא: