3 תשובות
שואל השאלה:
אבל כל החברים שלי גבהו הרבה יותר ממני, אנשים שהסתכלתי למטה אליהם בכיתה ט' עכשיו מסתכלים אליי למטה, אני באותו גובה והם טסים
ska
1.72 זה לא נמוך
זה גובה סבבה