12 תשובות
מה ? זה גובה נדירר
לא
כן, כאילו מה.?
אתה באמת שואל?
גברים מתחת ל2 מטר זה כלכך נמוך ומגעיל.
איזה פיקמי אחי
רק
הצחקת זה אחלה גובה לא נראלי זה קשור לזה
גובה מושלם
אתה לא מצליח עם בנות יפות כי כל מה שיש לך זה גובה
אחי תגדל ביצים ותתחיל לדבר עם יותר בנות ככה הסיכוי שלך להשיג בנות יגדל