10 תשובות
" אני שונאת חיבוקים "
אני פשוט אדם מאוד חבקן זה הכל.שבר את ליבי
אני פשוט אדם מאוד חבקן זה הכל.שבר את ליבי
את חכמה יותר אבל לה יש לב טוב
איזה כובע יפה
זה היה לפני שבע שנים עדיין יש לי את הכובע
איתי כול חורף
זה היה לפני שבע שנים עדיין יש לי את הכובע
איתי כול חורף
הכי קשה שלי זה
וואו אני לא אשכח אותו בחיים
שהבאתי לה לאכול, עזרתי לה להתקלח
חיבקתי אותה
ופתאום היא דופקת לי
"מי אתה ומה אתה עושה לי במקלחת"
כל כך חוסר זלזול..
וואו אני לא אשכח אותו בחיים
שהבאתי לה לאכול, עזרתי לה להתקלח
חיבקתי אותה
ופתאום היא דופקת לי
"מי אתה ומה אתה עושה לי במקלחת"
כל כך חוסר זלזול..
"זה לא אתה זאת אחותך"
אהה הכי קשה
אנונימית
אני אוהב אותך
אנונימית
''את יוצרת את הבעיות שלך לעצמך'' כמה שבועות לפני שאובחנתי עם הפרעה נפשית.
''אם המצב שלך היה כזה גרוע היינו יודעים. עובדה, את לא חותכת וורידים." מעולם לא חתכתי את הוורידים שלי, אבל המשפט הזה(שנאמר לי לפני בערך שנה, אולי יותר) גרם לי באותו הזמן לרצות לעשות משהו קיצוני ולו רק כדי שלא יזלזלו במצב שלי.
''את פשוט אנוכית ולא יודעת לחשוב בשביל שניים, אף אחד לא יוכל לאהוב אותך ככה. את חייבת להשתנות" ממישהי שאהבתי.
''אם המצב שלך היה כזה גרוע היינו יודעים. עובדה, את לא חותכת וורידים." מעולם לא חתכתי את הוורידים שלי, אבל המשפט הזה(שנאמר לי לפני בערך שנה, אולי יותר) גרם לי באותו הזמן לרצות לעשות משהו קיצוני ולו רק כדי שלא יזלזלו במצב שלי.
''את פשוט אנוכית ולא יודעת לחשוב בשביל שניים, אף אחד לא יוכל לאהוב אותך ככה. את חייבת להשתנות" ממישהי שאהבתי.
אחותי אמרה לי ז!נה וגם שאני שמנה ואני שוברת כל דבר שאני יושבת עליו
אנונימית
"אני משחרר אותך כי אני אוהב אותך"
באותו הנושא: