6 תשובות
אהה הבנתי, שמיניסטית? ולמה שתרצי ללמוד שם
אנונימי
שואל השאלה:
בכיתה י', ואני רוצה לשבת שם כי אני לא מצליחה ללמוד כמו שצריך בבית כי יש לי מלא הסחות דעת - אני כל שלוש דקות קמה לבדוק אם משהו חדש הופיע במקרר
בכיתה י', ואני רוצה לשבת שם כי אני לא מצליחה ללמוד כמו שצריך בבית כי יש לי מלא הסחות דעת - אני כל שלוש דקות קמה לבדוק אם משהו חדש הופיע במקרר
אנונימית
בכל ספריה אם אני לא טועה יש מקומות לשבת ללמוד
שואל השאלה:
^^תלמידת תיכון
^^תלמידת תיכון
אנונימית
יש שם
לא הייתי שם שנים אבל יש למעלה כן עם מחשבים, את סטודנטית?
אנונימי
באותו הנושא: