10 תשובות
כן.. מה הבעיה
נראלי שכן מה כבר יכול לקרות
כן
כן :(
והינה הלכו לימודי התואר כי אני לא אצא מהעיר
בין השאלות המטומטמות שראיתי
כן
לא ככ הבנתי את הקשר
לא אני שונאת את העיר שלי אני מתה לעוף מפה
לא
ברור, מחיר קטן תמורת שלום עולמי
לא כזה מתה על חיפה אבל סביל לגמרי, אפשר לצאת וחופשות וכאלה (או סתם דברים מחוץ לעיר) כל עוד אני עדיין מתגוררת?
באותו הנושא: