4 תשובות
תשאלי את הפירסר
יומיים אחרי כבר שמתי
זה תלוי בקצב החלמה שלך. תכלס אני עשיתי את העגיל כשהייתי עם מדים ובמקרה שלי הם היו טיפה לוחצים וישבו לי בדיוק עם הפופיק, זה עדיין החלים בסדר אבל זה לא נעים אז פשוט דאגתי לנקות את העגיל כל כמה שעות ולשים חתיכת נייר כדי שלא יזדהם בשבועות הראשונים. אם את יכולה להימנע מגזרה גבוהה עדיף אבל את עדיין יכולה ללבוש פשוט להיזהר שזה לא לוחץ על האיזור יותר מדי
שבוע וחצי שבועיים אבל תכלס זה די תלוי