2 תשובות
אחרי ארבעה חודשים
לפני החצאיות לא הייתי שמה בגדים שהם לא צנועים
כמו נגיד שורטים וטופים וכאלה
מתלבשת פחות חשוף ממה שהייתי מתלבשת ושמה חצאיות רק בבוקר (עברתי לבית ספר דתי גם כדי שיהיה משהו שכביכול "יכריח" אותי לעשות את זה")
והתחלתי להתחזק לפני שנה בערך החצאית בבוקר לפני ארבעה חודשים בערך