10 תשובות
אני באמת לא יודעת מה להגיד סליחה... בנים לא ברורים רוב הזמן.
יש מצב שהוא פשוט מתבייש ולכן הוא אמא לחבר המשותף שלכם שהוא לא בעניין
שואל השאלה:
הוא אמר גם לי לא
אנונימית
תנסי לדבר איתו יותר מאוחר כי יש מצב שהוא מכחיש בגלל שהחבר המשותף שלכם שאל
אמ;לק
תשמעי יש מצב שבאמת הוא הובך או חשבת שהבת לא נכון את הסיטואציה אבל בתכלס הוא נראלי פשוט דביל
וואו התייאשתי מלקרוא את זה
שואל השאלה:
בבקשה תקראו
אנונימית
התייאשתי בשורה השלישית
שואל השאלה:
הוא כתב לי דברים נוראים שבחיים לא חשבתי שהוא יכתוב וחברים שלו לא היו לידו
אנונימית