9 תשובות
me. לאניראלי שאני ילך בכלל
everyone! גם כן הקמצנים האלה לא יכלו להאריך לנו אותו עד יום שבת מה כבר יקרה אוף עם כולם
אנונימי
למה מישהו בכלל רוצה ללכת? )':
אני!: (
אניי..
מי ירצה ללכת o.o
מי ירצה ללכת o.o
את כבר יודעת תתשובה אז למה לשאול? חח
אני
כולם (?)
אנונימי
באותו הנושא: