7 תשובות
כן אבל זה שטויות
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אני מעלה סטורי באיזה כל שבוע זה נחשב שאני פעילה,
ואם אני מעלה סטורי באיזה כל שבוע זה נחשב שאני פעילה,
אנונימי
זה לא דבר אמיתי
אנונימי
זה לא משהו ישן? בזמן האחרון לא ראיתי אף אחד עושה את זה
שואל השאלה:
מה זה יהיו פעילים?
שכאילו לא מעלים סטורי?
מה זה יהיו פעילים?
שכאילו לא מעלים סטורי?
אנונימי
כי הם חושבים שיחסמו להם את העמוד כי הם לא פעילים
כי הם חושבים שאם הם לא יהיו פעילים ימחקו להם את המשתמש כי יחשבו שהם בוטים
אנונימי
באותו הנושא: