8 תשובות
זה היה בשוגג.
שואל השאלה:
מה זה שוגג
מה זה שוגג
אנונימית
לא, את לא ידעת
לא בכוונה.
לא. זה לא היה בכוונה ולכן זה לא ששברת את הצמחונות. לא התחלת מחדש
לא זה בסדר אם שברת פעם אחת זה לא דיאטה זה דרך חיים בעיקרון ואת עדיין צמחונית
אין דבר רע בזה שבטעות אכלת את עושה את הכי שלך ורוב האנשים לא שומרים אז זה בסדר פעם ב
לא כי לא ידעת
באותו הנושא: