10 תשובות
לא בדיוק הבנצי מה היה שם בסוף אבל איך שניראה לי זה שהם לא ביחד הם נשארו ידידים
לא הם נפרדו ונשארו חברים כמו אחים
הם נפרדו
שואל השאלה:
אוף
שואל השאלה:
רציתי שהם יהיהו ביחד
שואל השאלה:
הלוואי שבעונה הבאה הם יהיהו ביחד
לא
אבל כולנו רצינו שהם ישארו
שואל השאלה:
אני אומרת לכם בטוח בעונה שלוש הם יהיו ביחד
שואל השאלה:
^^^^סורי על השגיאת כתיב המטומטמת של היהיו
לא אבל הם נשארו ידידים