4 תשובות
אם הכוונה היא האם אפשר לקחת שיעורי נהיגה גם אחרי שעוברים את הבוחן המעשי של משרד התחבורה,
אז התשובה היא כן.
שואל השאלה:
ואם נכשלתי בטסט?
אז לגמרי ממשיכים עם שיעורים, עד שניגשים שוב.
את לומדת נהיגה עכשיו? או סקרנית על מישהו שלומד?
שואל השאלה:
^ סתם הייתה משהי ששאלה פה בסטיפס על זה שהמורה לנהיגה שלה אמר לה וואי איזה בושות והיא פוחדת שהוא יסנן אותה וזה בגלל שהיא נכשלה בטסט אז היא שאלה אם אפשר מורה אחר זה בערך מה שהיא אמרה