11 תשובות
למה ציפית? אחלה תשובה
תגובה לגטימית
שואל השאלה:
לא יודע, שתשאל מה קרה ותתעניין ותביע קצת יותר אכפתיות
לא יודע, שתשאל מה קרה ותתעניין ותביע קצת יותר אכפתיות
אנונימי
צודק
הייתי מצפה ממנה להתעניין יותר אבל אולי עובר עליה משהו?
עצבנית עצובה לא יודעת
הייתי מצפה ממנה להתעניין יותר אבל אולי עובר עליה משהו?
עצבנית עצובה לא יודעת
מה יש לכם מה תגובה נורמלית איך אתם מצדיקים אותה.
אמא שלו במיון במצב לא טוב ומה שיש לבת זוג שלו זה להגיד "שתרגיש טוב"?
במקרה כזה מצופה ממנה לשאול, להתעניין מיד, אפילו להתקשר אלייך, זה לא שאמרת לה שיש לך חום שאחותך שברה את היד. מדובר פה בחיים של אמא שלך. היא ענתה בצורה ילדותית ולא בוגרת כמו שאר התגובות פה, רואים שאתם בני 18 ומטה.
אמא שלו במיון במצב לא טוב ומה שיש לבת זוג שלו זה להגיד "שתרגיש טוב"?
במקרה כזה מצופה ממנה לשאול, להתעניין מיד, אפילו להתקשר אלייך, זה לא שאמרת לה שיש לך חום שאחותך שברה את היד. מדובר פה בחיים של אמא שלך. היא ענתה בצורה ילדותית ולא בוגרת כמו שאר התגובות פה, רואים שאתם בני 18 ומטה.
אנונימי
אם היא תשאל:
-אוי מה קרה לה?
אתה יכול להגיד שהיא חטטנית ושלא הכל היא צריכה לדעת ושזה לא מה שהיא אמורה להגיב
אם היא תגיד:
-מקווה שהיא תהיה בסדר
אתה יכול להגיד שהיא סתם מלחיצה אותך
אם היא תגיד:
-אוי, היא בסדר?
אתה תתעצבן כי זה אמור להיות ברור שהיא לא בסדר!
ואפשר להמשיך את זה...
תגובה סטנדרטית סהכ
-אוי מה קרה לה?
אתה יכול להגיד שהיא חטטנית ושלא הכל היא צריכה לדעת ושזה לא מה שהיא אמורה להגיב
אם היא תגיד:
-מקווה שהיא תהיה בסדר
אתה יכול להגיד שהיא סתם מלחיצה אותך
אם היא תגיד:
-אוי, היא בסדר?
אתה תתעצבן כי זה אמור להיות ברור שהיא לא בסדר!
ואפשר להמשיך את זה...
תגובה סטנדרטית סהכ
^ איזה מחשבה של ילדה בת 14
אנונימי
שואל השאלה:
^^ הבנת אותי בדיוק אחי
^^ הבנת אותי בדיוק אחי
אנונימי
כן אבל טיפה יבש.
אולי לא היה לה מה לומר
אולי לא היה לה מה לומר
כן וכן
תגובה נורמלית לאנשים רגילים אבל אם היא חברה טובה זה אמור להיות יותר אוי מה קרה לה ואז אחרי שמספרים אוי שתרגיש טוב וכל הזמן לשאול מה שלומה
באותו הנושא: