6 תשובות
שואל השאלה:
וואי אז זה מוזר ממש כי לא חסמתי אותו והוא לא מופיע לי ברשימה של הצאטים
וואי אז זה מוזר ממש כי לא חסמתי אותו והוא לא מופיע לי ברשימה של הצאטים
אנונימית
זה בגלל באגים שיש כאן
בעיקרון אם את מדברת עם הרבה אנשים אז הוא כבר יעלם לך מהאנשי קשר
בעיקרון אם את מדברת עם הרבה אנשים אז הוא כבר יעלם לך מהאנשי קשר
אם הוא חוסם את תראי
אם את חןסמת את לא תראי
אם את חןסמת את לא תראי
שואל השאלה:
אבל אני לא רואה את הצאט שלנו שם
אבל אני לא רואה את הצאט שלנו שם
אנונימית
את תראי
שואל השאלה:
אהה הבנתי תודה!!
אהה הבנתי תודה!!
אנונימית
באותו הנושא: