10 תשובות
שואל השאלה:
איזה באסה
איזה באסה
אנונימי
אי אפשר
לא, אי אפשר
בלתי אפשרי
זה לא אפשרי, מקבלים את עדכון ההודעה רק כשאתה באתר.
^^^
זה לא בלתי אפשרי, מי שיודע לתכנת יכול לעשות שכן יתקבלו לו הודעות ישירות למכשיר שלו, אבל זה מסובך.
זה לא בלתי אפשרי, מי שיודע לתכנת יכול לעשות שכן יתקבלו לו הודעות ישירות למכשיר שלו, אבל זה מסובך.
אתה לא יכול
אי אפשר
אי אפשר
(תעשי פרח אם אהבת)
(תעשי פרח אם אהבת)
באותו הנושא: