4 תשובות
חחח אין לך מה לדאוג חמודה רוב החברות הכי טובות הן פחות או יותר כמו אחיות, תצחקי על זה אין לך מה להיות מובכת:)
אם היא החברה הכי טובה שלך- מה יש לך להתפדח? (:
חחח קורה.. אל תדאגי היא תשכח.. או שתגידי משהו כמו "כל השעועית שאכלתי עשה לי לא טוב חח"
אני מסכימה איתן
חח אני נפלתי מעץ ליד חברה שלי וצחקנו על זה במשך שעה..
אם היא חברה טובה באמת אין לך שום סיבה למבוכה.. (:
חח אני נפלתי מעץ ליד חברה שלי וצחקנו על זה במשך שעה..
אם היא חברה טובה באמת אין לך שום סיבה למבוכה.. (:
באותו הנושא: