5 תשובות
הם סתם מסתתרים
כן ברור שגברים רגישים פשוט הרוב יותר מסתירים את זה
אין לי רגשות אני יוos
כן הם גם בני אדם הם רגשות הם פשוט לא מראים את זה
:)
באותו הנושא: