4 תשובות
זה די תלוי באנשים שם אני בעמ"ט וזה ממש לא מה שאמרו שזה, אמרו משהו טוב שמתקדם איזה מתקדם ואיזה נעליים הילדים שם יותר גרועים מהכיתות הרגילות והחומר שלנו די דומה להם ואותו קצב, לגבי מופת אני לא ממש יודעת חוץ מזה שהם לומדים יותר שעות ולעומק יותר. הדבר היחידי שאני אוהבת שם זה פיזיקה המורה מדהימה וזה קל לי ואני חנונית אז זה מושלם.
סתם לחץ מיותר בפיזיקה ומתמטיקה אם הייתי יודעת מההתחלה לא הייתי נכנסת לזה
בסדר, לא יודעת
פיזיקה די מעצבן אז אני עוברת למדעית שנה הבאה אבל חוץ מזה די בסדר מדברת בתור מישהי שבכיתת מופת כבר שלוש שנים
פיזיקה די מעצבן אז אני עוברת למדעית שנה הבאה אבל חוץ מזה די בסדר מדברת בתור מישהי שבכיתת מופת כבר שלוש שנים
מה זה עמ''ט
באותו הנושא: